現在我就來說明一下我拍這個一星期的照片的由來
我就忽然覺得好像很好玩 於是乎也打算加入365的行列 哈哈哈
什麽是365呢??
365计划是件有意义的事,通过每天一张的照片,记录自己的生活
365计划是件挺艰难的事,每天都要按快门,却还只能选一张
365计划是件很好玩的事,和小组里的朋友,交换彼此的每一天
就是喜欢这样微不足道又别有用心的小事
365计划是件挺艰难的事,每天都要按快门,却还只能选一张
365计划是件很好玩的事,和小组里的朋友,交换彼此的每一天
就是喜欢这样微不足道又别有用心的小事
要知道更多按這邊→O(∩_∩)O按我按我按我~~~
就是這樣 呵呵呵
或許每天一張照片的確是很辛苦
不過確實是一件很好玩的事情
借此機會順便鍛煉一下自己的拍照技巧 XD
好啦,我也知道我做什麽的事都只有3分鐘的熱度..
冇計..邊嗰叫我喺水瓶座喔...(此時,楊千嬅的那個什麽"可惜我是水瓶座"開始響起,哈哈哈)
水瓶座:管我--水瓶座咩事啊??
水瓶座,唔好哰啦~~ 我都唔想嘅...鬼邊嗰叫我喺水瓶座喔~~~
水瓶座:無賴..我真喺好丟呷啊..因為有你咁樣嘅水瓶座人喺我旗下....T.T
哈哈哈...你估我想嘅咩...我都唔要嘅...XD
水瓶座:算罷啦..唔想同你吵...同你吵都冇用嘅..哼╭(╯^╰)╮
哈哈哈..好啦好啦...大家自己人,冇謂咁樣啦,傷感情啊~~~
水瓶座:哼,睬你???我就喺傻佬來嘅....
好啦 好啦Stop........
好啦,我就會儘量每一天拍一張照片..
娛樂自己娛樂眾人
色彩自己色彩我的人生!!! 哈哈哈
要看回我之前的一星期所拍的照片→按我按我O(∩_∩)O
















